sunnuntai 15. marraskuuta 2015

Electra-cup

Perjantaina minulla ja joukkuellani oli Electra-cup. Electra-cupissa kaikki esiintyy pareittain ja jokainen saa pisteet. Meillä meni hyvin. Kaikki suoriutuivat tehtävästään hyvin. Minä olin 3. Valmentaja sanoi, että jotkut olivat pelokkaita ja hymyä ei ollut paljoo kellään. Joiltakin pieni hymyn vire pääsi tulemaan, minulla oli koko ajan hymy. Olin 3. niinku varmaan tiesittekin. Se oli aikamoinen yllätys, kun meitä oli 14 ja oli 3 paikkaa. Olin niin ihmeissäni, että jäin paikoilleni. En ymmärrä mikä minuun tuli, mutta mennäämpä vähän muuhu. Suoritukseni oli mahtava, koska olin kolmas! Electra-cup oli kiva, sillä kaikki olivat esiintyneet hienosti, mutta eräs pari joutui aloittaa koko ajan alusta musiikin takia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti